Your shopping cart

 

Your shopping cart

قیمت رابیتس در مشهد

دسته بندی مقالات

دفتر مرکزی : تهران - خیابان شریعتی - بعد از تقاطع مطهری - کوچه نوبخت ، پلاک 5 واحد 5

دفتر شمال شرق : مشهد ، بلوار پیروزی بین 36 و 38 پلاک 1190

09105501417 - 09108804342

info@asanrabits.com

asanrabits@

قیمت رابیتس در مشهد
226
24 خرداد 1402
admin1

                        تفاوت قیمت رابیتس در کل کشور با قیمت آن در مشهد

 

 

 

در این مقاله به معرفی قیمت یکی از پرکاربردترین و رایج ترین ابزارها در طراحی ساختمان و ساختمان سازی می پردازیم که امروزه و بخصوص در طول چند دهه اخیر مورد محبوبیت و توجه طراحان داخلی ساختمان ها قرار گرفته است. این ابزار رابیتس نام دارد و محصولی از گروه فلزات می باشد که در تزئینات ساختمان بسیار استفاده می‌شود. با توجه به فعالیت شرکت معتبر تولیدی رابیتس در مشهد با نام آسان رابیتس، قیمت رابیتس در مشهد به صرفه تر از سایر مناطق کشور می باشد که باعث شده امروزه بیشترین خرید رابیتس از مشهد صورت بگیرد.

 

رابیتس و کاربرد آن در ساختمان

 

رابیتس ورقه های فولادی مشبکی است که از ورقه های گالوانیزه گرم تشکیل شده. این متریال در پوشش دادن دیوار و تهیه سقف کاذب بسیار کاربرد دارد. از مشخصه های بارز این محصول می توان به مقاومت بالا و عدم زنگ زدی آن اشاره کرد و محبوبیت خاصی را در بین طراحان ساختمان ها پیدا کرده است.

 

با توجه به متراژ کاری ، ابعاد رابیتس تولیدی متفاوت می باشد. از جمله موارد استفاده‌های مهم از رابیتس در ساختمان سازی، اجرای سقف کاذب، پوشاندن بتن ساختمانی، ایجاد بستر مناسب جهت نصب تاسیسات مکانیکی و برقی ساختمان را می توان ذکر کرد.

 

قیمت گذاری رابیتس

 

با توجه به ناپایداری و نوسان بالای قیمت‌ها، نمی‌توان قیمت رابیتس را قطعی و ثابت اعلام کرد. متاسفانه عامل دیگری که در افزایش قیمت رابیتس تاثیر گذار است وجود افراد سودجو و دلال ها می باشد.

از آنجایی که رابیتس محبوبیت بالایی در بین طراحان داخلی دارد سودجویان این ابزار را هدف کار خود قرار می دهند و در برخی از موارد به دپوی محصول می پردازند که همین کارها باعث می شود قیمت تمام شده خرید رابیتس بسیار بالاتر از قیمت واقعی آن شود. بهتر است برای حذف تمام واسطه گرها رابیتس از شرکت های تولیدی خریداری شود. به دلیل وجود کارگاه های تولیدی رابیتس در مشهد، بسیار بصرفه تر می‌باشد.

 

رابیتس مشهد، پرچمدار اختراع نسل سوم سقف کاذب در ایران

 

قیمت رابیتس در مشهد

 

یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید محصولات فولادی و مفتولی، شرکت آسان رابیتس می باشد که در عرضه رابیتس در کشور نقش مهمی را ایفا می کند. قیمت رابیتس در مشهد نیز همانند سایر نقاط کشور در حال نوسان می باشد ولی مهم ترین رسالت آسان رابیتس، تولید محصول با کیفیت و قیمت مناسب برای بالا بردن رضایت مشتری می باشد.

 

اگر شما بنا دارید برای ساخت ساختمان اقدام به خرید رایتس کنید، بهتر است با کمی پرس و جو قیمت رابیتس در مشهد را هم بدانید. در این صورت، حتما متوجه خواهید شد که قیمت آسان رابیتس در هر متر مربع، بین 15000 تومان تا 30000 تومان ارزان‌تر از قیمت رابیتس است. انتخاب درست این است که با هزینه‌ای کمتر، با سادگی بیشتر، ساختمانی محکم‌تر و زیباتر بسازیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *